ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ We C.A.R.E.

Από πέρυσι έχει καθιερωθεί να παρουσιάζονται τα διάφορα εκπαιδευτικά, καινοτόμα και μη, προγράμματα που εφαρμόζονται στα σχολειά μας για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Το σχολείο μας φέτος συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα για την καλλιέργεια των αξιών σε συνεργασία μάλιστα με ένα σχολείο από την Πολωνία στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning.
Παράλληλα, το Β΄1 πήρε μέρος και σε ένα ακόμη πρόγραμμα για την βελτίωση του κλίματος στην τάξη και την ψυχική ανθεκτικότητα (διαχείριση άγχους).
Σήμερα το πρωί λοιπόν, πήγαμε στην Πλατεία Σολωμού. Εκεί είχαν συγκεντρωθεί μαθητές από διάφορα σχολεία του νησιού. Ανεβήκαμε στο Πνευματικό Κέντρο για να κάνουμε την παρουσίασή μας. Μας παρακολούθησαν μαθητές και δάσκαλοι από το σχολείο του Κάμπου και μας χειροκρότησαν.
Όσο περιμέναμε τη σειρά μας, περιηγηθήκαμε στην έκθεση εικαστικών με έργα δικά μας και άλλων μαθητών από το νησί που λειτουργεί στους χώρους του Κέντρου. Είδαμε πολλά έργα συμμαθητών μας και πήραμε πολλές ιδέες.
Τέλος, αφού κεραστήκαμε από τον μπουφέ που ήταν στο φουαγιέ, κατεβήκαμε στην Πλατεία όπου γυμναστές των σχολείων μας είχαν ετοιμάσει διάφορα παιχνίδια και παίξαμε.
Περάσαμε πολύ ωραία!
Δείτε παρακάτω μια περίληψη του προγράμματος We C.A.R.E. Ζητήστε από τα παιδιά να σας εξηγήσουν περισσότερα...

Β΄1 τάξη 3ου Δ. Σ. Ζακύνθου

Ταξιδεύοντας με το καράβι We C.A.R.E.

Όταν μάθαμε πως θα κάναμε αυτό το ταξίδι, νιώσαμε μεγάλη χαρά που θα γνωρίζαμε συμμαθητές μας από άλλα μέρη αλλά και αγωνία για το τι θα συναντούσαμε.

Ξεκινήσαμε, λοιπόν, για ένα ταξίδι με άγνωστο προορισμό. Στην παρέα μας ήταν κι άλλα παιδιά, από τη Λέσβο, την Κύπρο και τις Βρυξέλλες. Γίναμε μία παρέα και μοιραστήκαμε την ίδια καμπίνα

Ετοιμάσαμε τη βαλίτσα μας και βάλαμε μέσα τα θετικά στοιχεία της  ομάδας μας: τη συνεργασία, την αγάπη, το σεβασμό και τη δικαιοσύνη. Πήραμε όμως μαζί μας και ένα αρνητικό στοιχείο που θέλαμε να αλλάξουμε: το θυμό που μας εμποδίζει να συνεργαστούμε αρμονικά  και μας κάνει να μαλώνουμε.

1. Στο νησί της Καλυψούς.

Κατά την παραμονή μας στο νησί μιλήσαμε για το πώς νιώθουμε σε διάφορες καταστάσεις και κατανοήσαμε  ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν και ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα.

Από δω κι εμπρός θα προσπαθούμε να γεμίζουμε τις καρδιές μας με αγάπη, χαρά, φιλία και όχι θυμό ή  λύπη ή ζήλια.

Στο νησί του κύκλωπα Πολύφημου μάθαμε ότι δεν πρέπει να αφήνουμε το άγχος να κυριεύει τις καρδιές μας και βρήκαμε το ¨φάρμακο¨που μας βοηθάει να το ξεπερνάμε : μια αγκαλιά, όμορφες σκέψεις, μια βόλτα με τα πόδια ή το ποδήλατο,ένα βιβλίο....

Τέλος, στο νησί των λωτοφάγων μάθαμε ότι όλοι μοιάζουμε και διαφέρουμε ταυτόχρονα. Ο καθένας από μας είναι μοναδικός και τον αγαπάμε χωρίς να εξετάζουμε αν είναι διαφορετικός.
Άλλωστε ένας μον’οχρωμος κόσμος δεν θα είχε κανένα ενδιαφέρον....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ!