8-5-2020 Γιορτή της μητέρας


Την Κυριακή είναι η γιορτή της μητέρας. Με αυτή την αφορμή
 1. Δες το παρακάτω βίντεο (για να πάρεις ιδέες)


2. Διάβασε το κείμενο «Θα σ΄ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει» από το Ανθολόγιό σου που θα βρεις με ένα κλικ εδώ και φτιάξε τη ζωγραφιά με τον ουρανό που προτείνει η δεύτερη δραστηριότητα.

3. Θυμήσου το τραγούδι " Η πιο γλυκιά μανούλα" που μάθαμε πέρυσι παρακολουθώντας το παρακάτω βίντεο και τραγούδησέ το στη μαμά σου.




4. Γράψε λίγα λόγια για τη δική σου μαμά ώστε να μας βοηθήσεις να τη γνωρίσουμε καλύτερα και να καταλάβουμε γιατί την αγαπάς. Αν θέλεις, χρησιμοποίησε κάποιες ή και όλες τις προτάσεις που σου δίνουμε παρακάτω. Θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις ένα ωραίο κείμενο με σημαντικές πληροφορίες για τη μαμά σου που θα θέλεις να θυμάσαι και όταν μεγαλώσεις.



ΓΙΑ ΤΗ  ΜΑΜΑ  ΜΟΥ

Τη μαμά μου τη λένε


Το αγαπημένο της χρώμα είναι

και το αγαπημένο της
φαγητό,


Από όλα τα φαγητά που μαγειρεύει  τρελαίνομαι για
 Όταν θέλει να χαλαρώσει της αρέσει να
Είναι πολύ καλή στο

Αυτό που δεν της αρέσει όμως καθόλου να κάνει είναι
Θυμώνει με/όταν
 Γελάει με/όταν
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο να κάνουμε μαζί με τη μαμά μου
είναι
Αυτό που αγαπώ πολύ στη μαμά μου είναι ότι

Όπως βλέπετε η μαμά μου είναι η καλύτερη μαμά του κόσμου γιατί


5. Φτιάξε μια κάρτα για να της χαρίσεις την Κυριακή παίρνοντας ιδέες από εδώ ή φτιάξε μία όπως εσύ τη φαντάζεσαι και γράψε της πόσο την αγαπάς.